17.9.07

Almost graduation time!!!

Zo nu maar even een blogpostje in het Nerderlands, aangezien dat toch echt veel en veeeel sneller gaat dan in het Engels.
Nog maar heel even te gaan en dan... dan moet ik mn afstudeeropdracht af hebben, inleveren, maand erop zitting :S
Het is toch echt bijna klaar... Nouja qua tijd dan, niet qua wat ik nog moet doen.
Het is echt nog MEGAAAA veel werk, maarja als het aan mijzelf lag kwam het nooit klaar ;) Het kan altijd beter.
Nog 1 maand: heel veel koffie, heel veel thee, veeeel te veel computeren, weinig buitenlucht, weinig slapen (en als ik slaap droom ik over productietechnieken/ materialen etc) en soms nog wat ontspanning (heeft een mens toch echt nodig :)).

Fijn muziekje:
Birthday Massacre

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

YEEEHAAA ... Ik duim voor je!

11:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by the author.

11:37 PM  

Post a Comment

<< Home