23.6.07

Art & Design market Amsterdam


I will be at the Art and Design market in Amsterdam next sunday (1 july).
Some of the people who are also going to be there are: www.bolsabags, ninavalkhoff, ninacity, chica-chica, nandaasplace, ploesiepoesie.

Cant wait to see all of you :)

Some info about the market (in Dutch..):
Shop til you drop on art and design whilst lounging your day away...

Sunday Market Amsterdam is een door Londense markten (Camden, Spitalfields) geïnspireerd concept voor een Art & Design zondagmarkt. Dit concept is met name ontwikkeld ter invulling van de leegstaande Van Gendthallen. Bestemming van deze locatie laat momenteel nog op zich wachten.

Dappermarkt goes Eco, Art & Design...
In samenwerking met de Dappermarkt organiseren wij nu een eco, art & designmarkt. Op deze zondag kun je shoppen voor artwork, fashion items én allerlei eerlijke biologische producten en hapjes.

Deze zal plaatsvinden op zondag 1 juli 2007 op het Dapperplein.

Zie ook www.dappermarkt.com

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi Marjon, ik zag net bij m'n statistieken dat je me gelinkt hebt op je BLOG, thanx! Ik ben zo vrij geweest om je te linken op mijn site met een loomy-banner. Ik hoop dat dat ok is?!?!?

Groetjes Janine

8:08 PM  
Blogger marjon.org said...

Hoi,
graag gedaan hoor :)
Tot zondag :)
(en ja is ok tuurlijk!!)
groetjes
Marjon

10:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik was ook op de markt.
Jammer genoeg overheerde de rest van de "normale" markt nogal, maar ik vind je kwallen superleuk! Ze waren me op de markt niet zo opgevallen....sorry

Ik heb wel een prachtige tas bij je buurvrouw gekocht....

jolanda

4:43 PM  

Post a Comment

<< Home