14.2.08

AFGESTUDEERD

Joehoeee *spring*spring*

Jaaaa na heeeeel veel lange uren werken ben ik afgestudeerd. Ik ben er zo enorm blij mee.
Het eindresultaat hou ik nog even voor mijzelf, omdat ik er nog even mee wil experimenteren.
Het is wel een character geworden, later meer. Dan laat ik ook een plaatje zien ed. Maar eerst nog kijken naar produceren van het product, hoe/wat/hoeveel etc.

Dus dat hou ik nog even lekker geheim ;)

En nu ga ik vaker bloggen (jaja komt ze weer… zeg je altijd :P). Dit keer ECHT! Ik heb vast geen lezers meer, want ik ben zo lang weg geweest…
Hah, maar toch ga ik weer bloggen.

Fijne dag vandaag,
X
Marjon (Ing. Marjon nu :P)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Van harte gefeliciteerd, Marjon!! Ik ben erg benieuwd naar je afstudeerproject :)

9:31 PM  
Blogger r said...

beetje laat, maar van harte gefeliciteerd! Ben wel heeel benieuwd naar je poppetje.

9:14 AM  

Post a Comment

<< Home